Χωρίς νερό στην Ανατολή λόγω βλάβης σε αγωγό

diakopi nerou

Χωρίς νερό είναι η περιοχή της Ανατολής λόγω βλάβης σε κεντρικό αγωγό της ΔΕΥΑΙ.

Όπως έγινε γνωστό από την επιχείρηση η διακοπή ή η χαμηλή πίεση θα διαρκέσει μέχρι τις τέσσερις το απόγευμα.

Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΙ ήδη εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος και την αποκατάσταση της υδροδότησης.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google