Έκλεψαν κινητό από υπάλληλο σούπερ μάρκετ

peripoliko astinomia

Δύο ημεδαποί, ένας άνδρας και μία γυναίκα, ταυτοποιήθηκαν από την αστυνομία καθώς μέρα μεσημέρι, εισήλθαν σε χώρους σούπερ-μάρκετ, μη προσβάσιμους στο κοινό, από όπου αφαίρεσαν κινητό τηλέφωνο υπαλλήλου.

Στο πλαίσιο των αναζητήσεων εντοπίστηκε χθες το βράδυ στα Ιωάννινα και συνελήφθη ο ημεδαπός, στην κατοχή του οποίου βρέθηκε και κατασχέθηκε το κινητό τηλέφωνο, το οποίο αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον  Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google