Έχασε τη μάχη ο αστυνομικός που είχε τραυματιστεί από φωτοβολίδα

xouligan

Την τελευταία του πνοή άφησε ο αστυνομικός που είχε τραυματιστεί βαρύτατα από ναυτική φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια επεισοδίων έξω από το γήπεδο «Μελίνα Μερκούρη» στον Ρέντη.

Ο 31χρονος αστυνομικός νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας σε κρίσιμη κατάσταση.

Από τις 7 Δεκεμβρίου έδινε την μάχη του την οποία όμως δεν κατάφερε να κερδίσει.

Ο βαρύς τραυματισμός του είχε προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων στο χώρο των συνδικαλιστών της Αστυνομίας ο οποίος ζητά επιτακτικά μέτρα από την πολιτεία τόσο για την θωράκιση των αστυνομικών όσο και για την πάταξη της αθλητικής βίας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google