Δεν ήταν τελικά τον Σεπτέμβριο..

ioannina kakavia

Τον Σεπτέμβριο είχε υποσχεθεί την επαναδημοπράτηση του οδικού άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών.

Την υπόσχεση είχε δώσει στον Πρόεδρο της Βουλής αλλά και στον Περιφερειάρχη Ηπείρου.

Τελικά Σεπτέμβριο ο διαγωνισμός δεν έγινε..

Ο Υπουργός σε μία από τις τελευταίες του ομιλίες είπε ότι ο διαγωνισμός θα γίνει εντός του τρέχοντος έτους.

Μένει λοιπόν ένα τρίμηνο ακόμη.

Για να ετοιμαστούν τα τεύχη και το σημαντικότερο να βρεθούν τα χρήματα.

Η μη ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ πριν την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας ήδη έχει ως αποτέλεσμα την πολύμηνη καθυστέρηση..

Ανορθόδοξη διαδικασία που αποδεικνύεται πλέον στην πράξη.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google