Ουδέν νεότερο για τις αμμοθίνες

makrigiali mixanima

Η επερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης για τις παρεμβάσεις στο Δρέπανο και την καταστροφή των αμμοθινών αποτέλεσε ένα από τα αντικείμενα στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου.

Η συζήτηση δεν προσέθεσε κανένα καινούριο στοιχείο. Το μηχάνημα που χρησιμοποίησε η Περιφέρεια ήταν αποκλειστικά για απομάκρυνση απορριμμάτων και δεν προκάλεσε καμία βλάβη σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Περιφερειάρχης.

Για τις παρεμβάσεις αυτού του τύπου δεν απαιτείται περιβαλλοντική αδειοδότηση. Ο κκ. Καχριμάνης ανέφερε και πάλι ότι οι ζημιές προκλήθηκαν από ιδιωτικό μηχάνημα που χρησιμοποιήθηκε πιθανότατα από όσους λειτουργούν τις καντίνες.

Ουδέν νεότερο λοιπόν από τη συζήτηση… Όλα καλά και στο Δρέπανο..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google