Κατέληξε ηλικιωμένος στη ΜΕΘ Covid

xatzikosta astenofora

Ένας ακόμη θάνατος από κορωνοϊό καταγράφηκε μετά από αρκετές βδομάδες, στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Χατζηκώστα.

Πρόκειται για έναν 85χρονο ο οποίος είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στις 13 Μαρτίου.

Μετά από ένα μήνα νοσηλείας στη ΜΕΘ Covid ο ηλικιωμένος έχασε τη μάχη.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 85χρονος ήταν πλήρως εμβολιασμένος και δεν έπασχε από άλλα σοβαρά νοσήματα. Όπως είχε προκύψει από τις αναλύσεις είχε προσβληθεί από την μετάλλαξη Όμικρον.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google