Βρέφος με Cοvid διακομίσθηκε στο Πανεπιστημιακό

panepistimiako ioanninon

Βρέφος που έχει προσβληθεί από κορωνοϊό διακομίσθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου και νοσηλεύεται.

Το μωρό είναι τριών βδομάδων περίπου και η διακομιδή έγινε από το νοσοκομείο της Κέρκυρας, κυρίως για προληπτικούς λόγους.

Σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται υπό τη συνεχή παρακολούθηση των γιατρών χωρίς να διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google