Βλάβη στο δίκτυο της ΔΕΗ

dehdinergeio

Βλάβη στο δίκτυο της ΔΕΗ προκλήθηκε στη μία περίπου το μεσημέρι με αποτέλεσμα μεγάλο τμήμα της πόλης των Ιωαννίνων να μείνει χωρίς ρεύμα.

Η διακοπή επηρέασε περιοχές από το κέντρο μέχρι και την Λιμνοπούλα.

Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ κινήθηκαν άμεσα και σταδιακά η πόλη ηλεκτροδοτείται.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google