Πληρώθηκαν 2.000 επιχειρήσεις της Ηπείρου από το πρόγραμμα Covid

agora pezodromos

Περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από την πανδημία του  covid-19 έχουν λάβει ήδη την επιχορήγηση που τους αναλογούσε, ανακοίνωσε σήμερα στην Οικονομική Επιτροπή ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης.

Το συνολικό ποσό που έχει εκταμιευτεί υπερβαίνει τα 23 εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι σήμερα έχουν υποβάλλει αίτημα πληρωμής 3600 επιχειρήσεις και απομένουν περίπου 300.

Η εξέταση των δικαιολογητικών προχωρά με γρήγορους ρυθμούς από την αρμόδια Διεύθυνση της Περιφέρειας  Ηπείρου, όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης, καθώς από τα 3.600  αιτήματα πληρωμής, τα 2000 έχουν διεκπεραιωθεί πλήρως και άλλα 1.200 έχουν εξεταστεί σε 2ο βαθμό και έχουν προωθηθεί για τελικό έλεγχο.  

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google