Τριχίλιαρο σε ψησταριά που παραβίασε το ωράριο

souvlakia

Πρόστιμο τριών χιλιάδων ευρώ επιβλήθηκε σε καφενείο- ψησταριά στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας μετά από έλεγχο που πραγματοποίησε η Αστυνομία.

Η ψησταριά είχε παραβιάσει το ωράριο λειτουργίας που ισχύει στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό διάδοσης του Covis-19.

Από τους ελέγχους που έκανε η Αστυνομία την Κυριακή βεβαιώθηκαν άλλες 14 παραβάσεις για μετακινήσει και μη χρήση μάσκας.

Αναλυτικά:

             (6) παραβάσεις για περιορισμό μετακίνησης με την επιβολή ισάριθμων προστίμων ύψους (300) ευρώ, ως εξής:

•             3 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας και

•             3 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας.

             (8) παραβάσεις για μη χρήση μάσκας με την επιβολή ισάριθμων προστίμων ύψους (300) ευρώ, ως εξής:

•             2 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας,

•             5 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Ιωαννίνων και

•             1 παράβαση στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας.

             (1) παράβαση σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφενείο-ψησταριά) στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας για υπέρβαση ωραρίου λειτουργίας με την επιβολή προστίμου ύψους (3.000) ευρώ.

Οι έλεγχοι συνεχίζονται καθημερινά με σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google