Η μάσκα παραμένει..

maska sxoleia

Καλοκαίρι με την χρήση μάσκας θα είναι το φετινό. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τις δηλώσεις της Καθηγήτριας Βάνα Παπαευαγγέλου.

Η Βάνα Παπαευαγγέλου παρατήρησε πως με έκπληξη η επιτροπή ειδικών για τον κορωνοϊό, παρακολουθεί να γίνεται συζήτηση για το χρονικό όριο που θα απαλλαγούμε από τις μάσκες. Όπως εξήγησε, η χρήση μάσκας παραμένει το πιο ισχυρό όπλο ατομικής προστασίας από τον κορωνοϊό.

Το επιδημιολογικό φορτίο παραμένει υψηλό, τονίζει η λοιμωξιολόγος. «Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα έχουμε περίπου 7.000 ενεργά κρούσματα στην Αττική, 700 στη Θεσσαλονίκη, 450 στη Λάρισα και 300 στην Αχαΐα» είπε.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google