Δεν ανοίγουν οι παιδικοί σταθμοί

kdap paidikoi

Από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων διευκρινίζεται ότι δεν υφίσταται θέμα ανοίγματος των βρεφονηπιακών σταθμών τη Δευτέρα 10 Μαΐου.

Η επαναλειτουργία των σταθμών αυτών θα εξεταστεί αργότερα ανάλογα με τις εισηγήσεις της Επιτροπής των Ειδικών.

Σχετικές ανακοινώσεις θα υπάρξουν έγκαιρα, σύμφωνα με το υπουργείο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google