Βανδάλισαν το γκράφιτι..

grafiti igoumenitsa

Ομάδα μαθητών της Ηγουμενίτσας είχε δημιουργήσει το γκράφιτι με την Ελληνική σημαία και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Ο χώρος είχε παραχωρηθεί από τον ΟΛΗΓ όμως η εικαστική δημιουργία των παιδιών δεν κράτησε πολύ.

Άγνωστοι βανδάλισαν το γκράφιτι επιλέγοντας να γράψουν πάνω σε αυτά συνθήματα που παραπέμπουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google