Προσφορά των εκπαιδευτικών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο

panepistimiako ioanninon

Υγειονομικό υλικό πρόσφερε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων το οποίο εδώ και ένα χρόνο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας.

Ο Σύλλογος παρέδωσε 1200 μάσκες υψηλής προστασίας για τις ανάγκες του προσωπικού.

Η Διοίκηση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου απευθύνει τις ευχαριστίες της σημειώνοντας ότι «οι ευγενικές προσφορές μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο μας».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google