Στις 19 Μαρτίου οι ΣΜΑ στο Περιφερειακό Συμβούλιο

perifereiako geniki kamera

Την Παρασκευή 19 του μήνα θα συζητηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο η πορεία υλοποίησης του δικτύου σταθμών μεταφόρτωσης και η διαχείριση των απορριμμάτων στην περιοχή.

Το σχετικό αίτημα έχει καταθέσει η Λαϊκή Συσπείρωση η οποία έχει αιτηθεί και μία σειρά εγγράφων, όπως την προγραμματική σύμβαση με τους Φορείς Διαχείρισης και άλλες συμβάσεις.

Η συζήτηση σε κάθε περίπτωση αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο συζητημένα θέματα των τελευταίων μηνών.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google