«Κάποιοι ρίχνουν έναν δεκαρίσιο…»

perifereiako geniki kamera

Οι μεγάλοι οδικοί άξονες της Ηπείρου που βρίσκονται σε αναμονή ήταν ένα από τα θέματα που τέθηκαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Ο Περιφερειάρχης υπερασπίστηκε τις επιλογές για τον οδικό άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς και σημείωσε ότι η Περιφέρεια υπέβαλλε πρόταση για την ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης μαζί με άλλα έργα της περιοχής και με εκτελεστή την ίδια.

Ο δρόμος βέβαια Ιωαννίνων Κακαβιάς θα γίνει μισός μισός, μέχρι το Καλπάκι δηλαδή τετράιχνος και από κει ως την Κακαβιά τρίιχνος…

Παρότι η Περιφέρεια ανέλαβε το βαρύ φορτίο να φέρει σε πέρας το συγκεκριμένο έργο απαλλάσσοντας την κεντρική κυβέρνηση από την ευθύνη, ο Περιφερειάρχης πέταξε και πάλι το μπαλάκι προς το κέντρο.

«Τα διευρωπαικά οδικά δίκτυα, Γιάννινα- Κακαβιά, Παραλιακός οδικός άξονας, Καμπή- Πρέβεζα, δεν τα έχουμε εμείς… Κάποιοι ρίχνουν έναν δεκαρίσιο και μετά αποχωρούν» ανέφερε στη συνεδρίαση, δείχνοντας έτσι προς τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.  

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google