13 τρόποι για να χάσετε εύκολα και «ανώδυνα» βάρος

YGEIA SALATAΤο να χάσετε μερικά κιλά δεν είναι τόσο δύσκολο όσο όλοι υποψιαζόμαστε, αρκεί ο καθένας να βρεί τον τρόπο που του ταιριάζει περισσότερο καθώς δεν αρέσκονται όλοι σε τρίωρα προγράμματα στο γυμναστήριο της γειτονιάς. Ακολουθήστε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές και θα χάσετε κιλά πιο εύκολα απ’ ότι νομίζατε και πιο γρήγορα απ’ όσο περιμένατε.

Ο Μάρτιος μπήκε, ο καιρός θα φτιάξει ακόμα περισσότερο και πριν το καταλάβετε θα κατεβάσετε τα καλοκαιρινά, το μαγιό και τις ρακέτες. Για να μη βγείτε λοιπόν απροετοίμαστοι στην παραλία, καλό είναι να αλλάξετε μερικές συνήθειες ή να υιοθετήσετε καινούριες που θα κάνουν τους άλλους να τρίβουν τα μάτια τους με το που θα σας δουν με το μαγιό και εσάς να θέλετε να κυκλοφορείτε με στενά τζην και crop tops.

 

1-2 υγιεινά σνακ την ημέρα
Εαν δεν αντέχετε να περάσετε από την πίτσα και τα σουβλάκια κατευθείαν στα καρότα και τα μπρόκολα, αντικαταστήστε 1-2 σνακ της ημέρας με την υγιεινή εναλλακτική τους και μετά από μερικές εβδομάδες θα έχετε χάσει αρκετά κιλά, αφού και η μικρότερη αλλαγή κάνει διαφορά.
Αλλάξτε την παραγγελία σας
Εαν για εσάς το φαγητό εκτός σπιτιού είναι απόλαυση και διασκέδαση που δεν θέλετε να εγκαταλείψετε, δοκιμάστε κάποιες από τις φορές που γευματίζετε έξω, να μην παραγγείλετε το κλασικό σας πιάτο, όπως είναι μια πλούσια μακαρονάδα για τους περισσότερους, αλλά μια σαλάτα και ένα στήθος κοτόπουλο. Ακόμα και μια φορά την εβδομάδα να το κάνετε αυτό, μετά από μερικούς μήνες θα χάσετε κιλά με –πραγματικά- μηδενικό κόπο.

Τρώτε πάντα πρωινό
Κάθε φορά που παραλείπετε το πρωινό στερείτε από τον οργανισμό σας ένα δυναμικό ξεκίνημα της ημέρας, κάτι που συχνά καταλήγει στο αίσθημα της πείνας, κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας. Συνοδεύστε τον καφέ σας με πρωτεϊνη και ολική άλεση και θα δείτε πως θα έχετε περισσότερη ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας και λιγότερα κιλά στο τέλος του χρόνου.
5λεπτη γυμναστική
Εαν περιμένετε να ξεκινήσετε εβδομαδιαίες επισκέψεις στο γυμναστήριο, θα περιμένετε για πολύ ακόμα. Για τους περισσότερους από εμάς είναι δύσκολο να εντάξουμε 2ωρα γυμναστικής στο πρόγραμμά μας. Ασκήσεις όμως, 5λεπτης διάρκειας κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων στην τηλεόραση ή όσο ετοιμάζεται ο καφές, μπορεί να μην θεωρείτε ότι κάνουν σημαντική διαφορά στο σώμα σας, αλλά μην βιαστείτε να κρίνετε, καθώς ακόμα και η ελάχιστη άσκηση, συγκριτικά με την μηδενική άσκηση έχει αποτελέσματα.

Κόψτε τα πατατάκια
Δεν χρειάζεστε αποθέματα σε πατατάκια και ποπ-κορν να γεμίζουν τα ντουλάπια της κουζίνας καθώς δεν είναι σε καμία περίπτωση είδος πρώτης ανάγκης. Αν θέλετε να συνοδεύσετε την προβολή του dvd με πατατάκια, αγοράστε τα εκείνη τη στιγμή και αν βαριέστε να κατεβαίνετε στο περίπτερο κάθε φορά, ακόμα καλύτερα, αφού εν τέλει δεν θα πάτε και θα τα γλιτώσετε. Οι θερμίδες που μας δίνουν όλα τα υπεραλατισμένα σνακς δεν είναι καθόλου λίγες και όσο πιο γρήγορα τις κόψουμε, τόσο το καλύτερο.
Χρησιμοποιήστε τη μουσική
Είναι δύσκολο μετά από πολλές ώρες δουλειάς να «σέρνετε» τον εαυτό σας στο γυμναστήριο, γι’ αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείτε όλα τα μέσα που θα σας διευκολύνουν, όπως είναι η επιλογή ανεβαστικής μουσικής που θα σας κάνει να ανεβείτε με περισσότερο πάθος στο διάδρομο του γυμναστηρίου και να «διανύσετε» περισσότερα χιλιόμετρα ακούγοντας ολόκληρη την playlist.

Κόψτε το κάπνισμα
Οι περισσότεροι όταν κόβουν το κάπνισμα παίρνουν βάρος και ουσιαστικά αντικαθιστούν τις κακές συνέπειες του καπνίσματος με εκείνες των περιττών κιλών στο σώμα. Για να ωφελήσετε όμως τον οργανισμό σας ουσιαστικά και όχι κατ’ επίφαση, συνδυάστε το κόψιμο του καπνίσματος με την εγγραφή σε ένα γυμναστήριο και ενισχύστε τον οργανισμό και τη σιλουέτα σας με κάθε δυνατό τρόπο.
Αρχίστε να τρέχετε
Η πιο εύκολη και οικονομική μορφή άσκησης είναι το τρέξιμο. Γίνεται όποια στιγμή της ημέρας έχετε εσείς χρόνο, ανεξαρτήτως ωραρίου ενός γυμναστηρίου και αν μπορέσετε να διατηρήσετε τακτικότητα σε αυτό, τότε τα αποτελέσματα μέσα σε δυο μήνες θα είναι τουλάχιστον θεαματικά.

Επενδύστε στη γιόγκα
Ξεκινήστε τη μέρα σας με μερικές ασκήσεις γιόγκα και όχι μόνο θα νιώσετε πιο δυνατοί στο ξεκίνημα της μέρας, αλλά αν μάλιστα προχωρήσετε και σε πρακτικές διαλογισμού και της ευρύτερης φιλοσοφίας, θα καταφέρετε να τρώτε πολύ πιο συνειδητά και όχι λαίμαργα, όπως καταλήγουμε να τρώμε τις περισσότερες φορές.
Μην υπερβάλετε στις μερίδες
Αν δεν μπορείτε να κόψετε μια από τις μικροχαρές της ζωής όπως είναι το junk food, καλό θα ήταν να μην παρασύρεστε από τις προσφορές των fast-food εστιατορίων και να αρκείστε σε αυτό που προστάζει πραγματικά το στομάχι σας. Ένα burger και μια μερίδα πατάτες είναι συνήθως αρκετό για τη λιγούρα, αφού μόνο αυτό ικανοποιείται με το junk food και σε καμία περίπτωση το ουσιαστικό αίσθημα της πείνας.

Βάλτε το πράσινο στη διατροφή σας
Αν δεν θέλετε να κόψετε την πίτσα, αντικαταστήστε τουλάχιστον το bacon σε αυτή με ρόκα και πράσινες πιπεριές. Μπορεί να ακούγεται αδιανόητη αυτή η πρόταση σε εσάς που πίτσα χωρίς bacon σημαίνει καλοκαίρι χωρίς παραλία, αλλά να είστε –σχεδόν- σίγουροι πως δεν θα καταλάβετε σημαντική διαφορά στο τελικό γευστικό αποτέλεσμα.
Μειώστε το βραδινό φαγητό
Ο ευκολότερος τρόπος να χάσετε άμεσα κιλά είναι να κόψετε το βραδινό φαγητό, που τις περισσότερες φορές δεν είναι καν υγιεινό. Για τις 5 μέρες της εβδομάδας επιτρέπετε στον εαυτό σας να τρώτε μονάχα μέχρι τις 7 και αφήστε τις άλλες δυο ημέρες ελεύθερες ωραρίου.

Κρατήστε χώρο για το γλυκό
Εαν καταφέρετε να θυσιάσετε τα μίνι μπριός του φούρνου με καρότα και χούμους, ως σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων, τότε επιβραβεύστε τον εαυτό σας με το αγαπημένο σας γλυκό ή ποτό. Μην πάρετε, ωστόσο, θάρρος και αρχίσετε τις εβδομαδιαίες τούρτες, αλλά μην στερήσετε και εαυτόν από τη χαρά και απόλαυση που σας προσφέρει μια μπάρα σοκολάτας και ένα ποτήρι κρασί το βράδυ, πριν κοιμηθείτε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ