1 εκατ. € για αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας Δερβιζιάνων και Δελβινακίου

kentro ygeias geniki

Η 6η Υγειονομική Περιφέρεια υπέβαλε πρόταση μέσω ΕΣΠΑ Περιφέρειας Ηπείρου για την ανακαίνιση και λειτουργική-ενεργειακή αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας Δερβιζιάνων και Δελβινακίου, με συνολικό προϋπολογισμό 1 εκατομμυρίου ευρώ.

Σύμφωνα με την πρόταση:

  • 500.000 € προβλέπονται για το Κέντρο Υγείας Δερβιζιάνων
  • 500.000 € για το Κέντρο Υγείας Δελβινακίου

Στόχος των έργων είναι η ουσιαστική ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην περιοχή, η βελτίωση των συνθηκών για το υγειονομικό προσωπικό και η παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες.

Η αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και στη διασφάλιση ενός σύγχρονου και φιλόξενου περιβάλλοντος για την υγειονομική περίθαλψη.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google