Τους πρόλαβε το Facebook

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Στη Διεθνή Τουριστική έκθεση «World Travel Market (WTM)» που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο,  συμμετείχε η Περιφέρεια Ηπείρου, επιδιώκοντας, όπως σημειώνει στην επίσημη ανακοίνωση, να αυξήσει το μερίδιό της στους Βρετανούς που επισκέπτονται την Ελλάδα.

Με την διαφορά ότι την επίσημη ανακοίνωση της Περιφέρειας την πρόλαβαν, δεκάδες αναρτήσεις στο Facebook..

Όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις εκθέσεις του εξωτερικού, όσοι εκπροσωπούν την Περιφέρεια Ηπείρου, βιάζονται να διαφημίσουν την παρουσία της, μαζί και την δική τους βέβαια, με πλήθος αναρτήσεων, στις προσωπικές τους σελίδες, εντός και εκτός έκθεσης..

Κάποιες φορές μεταφέρουν δε την κούραση και την μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται εκεί στα μαύρα ξένα!!!

Μάλλον ο υπεύθυνος για τα τουριστικά αντιπεριφερειάρχης Στράτος Ιωάννου θα πρέπει να ασχοληθεί με το θέμα..