Και με γενναία προίκα η πώληση της Εγνατίας

EGNATIA 1Με γενναία προίκα προωθείται η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες καθώς πέρα από τα διόδια, στα οποία περιλαμβάνονται και νέοι σταθμοί αλλά και τους κάθετους οδικούς άξονες, θα βρει στο ταμείο και ζεστό χρήμα.

Κι αυτό γιατί το τελευταίο διάστημα το Υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην έγκριση πιστώσεων συνολικού ύψους 125 εκατομμυρίων ευρώ προς την Εγνατία ΑΕ.

Σήμερα, λειτουργούν στην Εγνατία έξι σταθμοί (Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλος, Ανάληψη, Ίασμος, Μουσθένη), δεν επαρκούν όμως για να καλύψουν τα μεγάλα κόστη συντήρησης που υπολογίζονται ετησίως σε 22 εκ. ευρώ μόνο για την ελαφρά συντήρηση.

Ο σχεδιασμός του ΤΑΙΠΕΔ, ενόψει της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, προβλέπει, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, τη λειτουργία 21 σταθμών μαζί με τα διόδια που θα τοποθετηθούν στους έξι κάθετους άξονες.

Είναι όμως πιθανό ο σχεδιασμός να διαφοροποιηθεί αφού είναι σαφές ότι τον τελευταίο λόγο θα έχει ο ανάδοχος, ο οποίος θα επιβαρυνθεί με βάση τους σχεδιασμούς του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων και την εξόφληση του δανείου των 250 εκατ. ευρώ που βαρύνει την εταιρεία.

Το σχέδιο προβλέπει ότι η σύμβαση παραχώρησης θα είναι 30ετής με τους ιδιώτες να αναλαμβάνουν την εκμετάλλευση τόσο των διοδίων όσο και των κάθετων οδικών αξόνων που ξεκινούν από τους ανισόπεδους κόμβος Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας), Κορομηλιάς, Ιεροπηγής και Λαγκαδά – Σερρών καθώς και τα τμήματα που τη συνδέουν με τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής, Προμαχώνα και Ευζώνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ