Αφού έβαλε τα διόδια χρυσώνει το χάπι…. Υπόσχεται αναλογική χρέωση ο Υπουργός Υποδομών!!!

EGNATIA XRYSOX

EGNATIA XRYSOXΜε την υπόσχεση της… αναλογικής χρέωσης το Υπουργείο Υποδομών επιχειρεί να χρυσώσει το χάπι και να διασκεδάσει τις δυσμενείς εντυπώσεις από τη λειτουργία των διοδίων στο Δροσοχώρι!

Ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης, ο οποίος ακόμη και την ημέρα που είχε δημοσιευθεί το ΦΕΚ, διέψευδε τη λειτουργία του σταθμού, έρχεται τώρα να δώσει μία ακόμη υπόσχεση, την οποία δύσκολα μπορεί να πιστέψει ο καθένας…

Κι αυτό γιατί η αναλογική χρέωση στην Εγνατία Οδό, μένει στα χαρτιά, παρότι η προσπάθεια είχε ξεκινήσει από το 2012 με διεθνείς διαγωνισμούς και επειδή ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας οδεύει προς εκχώρηση σε ιδιώτες, οι οποίοι θα έχουν στο εξής τον πρώτο και τελευταίο λόγο σε οικονομικά θέματα!

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι σ’ αυτή της αναλογικής χρέωσης, οι Ηπειρώτες παραμένουν οι μεγάλοι χαμένοι, καθώς θα πληρώνουν ακόμη και λίγα χιλιόμετρα, ενώ σε άλλες περιοχές, από όπου διέρχεται η Εγνατία δεν ισχύει κάτι τέτοιο…

Το θέμα των διοδίων, όπως επίσης και της Ιόνιας Οδού, συζήτησε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης με τον Υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοίδη.

Η απάντηση που δόθηκε από το Υπουργείο είναι ότι η λειτουργία των νέων σταθμών, γίνεται ύστερα από απαίτηση της τρόικας και στο πλαίσιο της επικείμενης παραχώρησης σε ιδιώτες της λειτουργίας του οδικού άξονα. Η Κ.Υ.Α. που έχει ήδη δημοσιευτεί στο ΦΕΚ την 17η Νοεμβρίου 2014, προβλέπει για τους τρεις νέους σταθμούς που θα λειτουργήσουν κοντά στα αστικά κέντρα Ιωαννίνων, Θεσσαλονίκης και Καβάλας αναλογική χρέωση 0.03 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

“Αυτό είναι οριστικό, δεν αλλάζει”, ειπώθηκε από το Υπουργείο όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης, ο οποίος υπενθύμισε ότι η αναλογική χρέωση ήταν το ζητούμενο από πλευράς των τοπικών φορέων.

Για την Ιόνια Οδό, ο Περιφερειάρχης πρότεινε την αλλαγή του τεχνικού αντικειμένου στην περιοχή Αβγού και συγκεκριμένα την κατασκευή – σύμφωνα με εμπεριστατωμένη μελέτη- μικρότερης γέφυρας στο σημείο συνάντησης του οδικού άξονα με την σημερινή εθνική οδό Ιωαννίνων – Αθηνών και οι πόροι που θα εξασφαλιστούν να χρησιμοποιηθούν για την οδική σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τη γέφυρα Καλογήρου.

“Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζονται πόροι που δεν υπάρχουν για το παραπάνω τμήμα και θα ολοκληρωθεί η Ιόνια Οδός, εντός του 2015”, υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης, ο οποίος πρόσθεσε ότι η πρόταση εξετάζεται ήδη από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ