Ας αποφασίσουμε τι θέλουμε για να μας πάρουν στα σοβαρά

AEROPLANO IOAN

AEROPLANO IOANΜπορεί δημόσια όλοι να διαψεύδουν ότι υφίσταται αντιπαράθεση των φορέων της Ηπείρου σχετικά με την αεροπορική σύνδεση και τα αεροπορικά «πρωτεία» μεταξύ Ιωαννίνων και Ακτίου, όμως η αίσθηση αυτή είναι διάχυτη και τροφοδοτείται κάθε φορά που ανοίγει σχετική συζήτηση.

Ενδεικτικό της κατάστασης αλλά και της γενικότερης νοοτροπίας είναι το γεγονός ότι μέχρι σήμερα οι φορείς της Ηπείρου αδυνατούν να παρουσιάσουν μία κοινή και συνολική πρόταση με αποτέλεσμα το κράτος των Αθηνών μάλλον να μην μας παίρνει στα σοβαρά….

 

Πριν από μερικές ημέρες έγινε μία μεγάλη σύσκεψη στην Πρέβεζα με αντικείμενο τη δρομολόγηση πτήσεων της Easy Jet ώστε να συνδεθεί το Λονδίνο με το Άκτιο. Η αλήθεια είναι το αεροδρόμιο του Ακτίου καλύπτει τις ανάγκες μεγάλου τμήματος της Βορειοδυτικής Ελλάδας και των Ιονίων Νήσων με πτήσεις εσωτερικού αλλά και πολλών προορισμών εξωτερικού.

Της σύσκεψης αυτής ακολούθησαν ανακοινώσεις στα Γιάννινα, με τις οποίες τονίζονταν ότι για τους Γιαννιώτες πρώτη προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη και η αξιοποίηση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων…

Το σήριαλ του αεροδρομίου επαναλήφθηκε ενώπιον του Υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοίδη. Από τη μία ζητήθηκε η ολοκλήρωση των οδικών υποδομών ώστε το αεροδρόμιο του Ακτίου να εξυπηρετεί τον συνεδριακό τουρισμό των Ιωαννίνων και από την άλλη η ολοκλήρωση του αεροδρομίου Ιωαννίνων ώστε να καλύψει τουριστικές ανάγκες της ευρύτερης περιοχής.

Και ποια ήταν η απάντηση του Υπουργού;

Ότι τα έργα στο αεροδρόμιο προχωρούν πολύ γρήγορα και μέχρι το τέλος του 2015 θα έχουν ολοκληρωθεί….

Φυσικά για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων το μοναδικό πρόβλημα δεν είναι η ολοκλήρωση των έργων. Είναι η συνεχής υποβάθμιση που έχει υποστεί καθώς σήμερα χρησιμοποιείται από μία και μόνο εταιρία και μόνο για τα δρομολόγια Αθήνας Ιωαννίνων!

Ουδείς μέχρι σήμερα από τα αρμόδια υπουργεία έδωσε επαρκείς εξηγήσεις για τους λόγους που κόπηκαν τα φτερά σε οποιαδήποτε ελληνική ή ξένη εταιρία εξέφρασε το ενδιαφέρον για δρομολόγηση πτήσεων…

Και ουδείς είναι σε θέση να δεσμευτεί ότι κάτι τέτοιο θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων…

Αν τεχνικοί λόγοι καθιστούν αδύνατη τη δρομολόγηση πτήσεων πέραν της Αθήνας, τότε είναι εγκληματικό να γίνεται μία τόσο μεγάλη επένδυση… Είναι απορίας άξιον αν μετά την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού, θα υπάρξει έστω κι ένας Γιαννιώτης που θα επιλέξει για το ταξίδι του στην Αθήνα το πανάκριβο αεροπορικό εισιτήριο…

Αν άλλοι λόγοι καθιστούν μη λειτουργικό το αεροδρόμιο τότε θα πρέπει να εξηγηθούν επαρκώς…

Εν τέλει οι Ηπειρώτες πρώτα θα πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν αεροδρόμιο, αν θέλουν ένα μεγάλο και σύγχρονο αεροδρόμιο και στη συνέχεια να αποφασίσουν αν αυτό θα είναι στο Άκτιο, το οποίο λίαν συντόμως θα περάσει σε ιδιώτες ή θα είναι των Ιωαννίνων.

Κι αφού το αποφασίσουν τότε θα πρέπει να το διεκδικήσουν με επιχειρήματα… Αν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε τότε κανένας υπουργός, ούτε σήμερα, ούτε αύριο θα μας πάρει στα σοβαρά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ