Ανάστατοι με τους λογαριασμούς που καλούνται να ξαναπληρώσουν!

DHMOS ZHROYΑναστάτωση επικρατεί το τελευταίο διάστημα στην Φιλιππιάδα από τους λογαριασμούς του νερού, καθώς σε πολλούς δημότες αποστέλλονται ενημερωτικά σημειώματα, από το δήμο Ζηρού για ληξιπρόθεσμες οφειλές, από το 2008 και μετά.

Την ίδια στιγμή οι πολίτες θέτουν το ερώτημα χάθηκαν τα στοιχεία ή έγινε κάτι άλλο. Όσοι εξ αυτών έχουν κρατήσει τις αποδείξεις και μπορούν να αποδείξουν τις πληρωμές, οι υπηρεσίες του Δήμου Ζηρού προχωρούν σε διαγραφή των χρεών.

 

Το πρόβλημα ανέκυψε ή μάλλον ήρθε στην επιφάνεια μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του 47χρονου ταμία του δήμου.

Εκατοντάδες δημότες φέρονται να χρωστάνε λογαριασμούς ύδρευσης ενός ή περισσοτέρων ετών ενώ τους έχουν πληρώσει κανονικά και μάλιστα παλιότερων ετών ενώ πλήρωσαν τους νεότερους. Κι αυτό γιατί στα ειδοποιητήρια δεν αναγράφονταν «προηγούμενη οφειλή». Άλλοι έχουν αποδείξεις κι άλλοι δεν έχουν γιατί απλά δεν συνηθίζουν να τις κρατάνε μετά την πάροδο ενός και δύο ετών. Άλλοι θεωρούν ως αποδεικτικό τη σφραγίδα πάνω στο ειδοποιητήριο που συνήθιζε να βάζει ο συγκεκριμένος υπάλληλος κι όχι στο διπλότυπο είσπραξης.

Άλλοι βρίσκονται να χρωστάνε νερό και δικαιώματα βοσκής του 2011 π.χ ενώ έχουν πληρώσει για τα επόμενα έτη, πράγμα που δεν συνάδει με τη λογική. Κι άλλοι που δεν πλήρωναν ποτέ θεωρούν εαυτούς τυχερούς που μπορεί να διαγραφούν τα χρέη τους αν αποφασιστεί να δοθεί μια λύση για όλους τους οφειλέτες. Πραγματικούς και μη.

Τα πράγματα είναι περίπλοκα για όλους. Προπάντων για τους δημότες που συνήθιζαν να είναι νομοταγείς ως φορολογούμενοι πολίτες αλλά και για την υπηρεσία που καλείται να ξεχωρίσει τους πραγματικούς απ’ τους φερόμενους οφειλέτες. Μαζί να βρεθεί και ποιο είναι το ποσό που αντί να πάει στο δημοτικό ταμείο πήγε σε ιδιωτικό.

Πιο μεγάλη είναι η ευθύνη για τη δημοτική αρχή καθώς το θέμα έχει και πολιτικές διαστάσεις.

Εκτός από το δίκιο τους αγανακτισμένοι δημότες ζητάνε απάντηση και σε σειρά ερωτημάτων που δεν έχουν απαντηθεί ξεκάθαρα ως τώρα. Όπως για παράδειγμα, γιατί δεν αναγράφονταν πάνω στα ειδοποιητήρια η προηγούμενη οφειλή;

Ή γιατί δεν υπήρχε ανακοίνωση ισχύος διπλογραφικού συστήματος ώστε να ξέρουν τι απόδειξη έπρεπε να ζητάνε; Πώς είναι δυνατόν να μην είχαν αντιληφθεί ότι κάτι συμβαίνει στην ταμειακή υπηρεσία όταν προφορικά τουλάχιστον διατυπώνονταν συχνά παράπονα.

Σε δηλώσεις που έκανε ο δήμαρχος Ζηρού Δημήτρης Γιολδάσης είπε ότι είναι ένα θέμα που οι υπηρεσίες του δήμου χειρίζονται με μεγάλη προσοχή και την απαιτούμενη σοβαρότητα.

Για το θέμα παρενέβη και ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Νίκος Καλατζής, καλώντας τη δημοτική αρχή να ενημερώσει δημόσια και υπεύθυνα την κοινή γνώμη για το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος και να βρει λύση για τους δημότες που ταλαιπωρούνται άδικα .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ